Na Gospodarskem forumu koroške regije 2023 je bilo govora predvsem o nujnosti čimprejšnje obnove gospodarstva te regije po katastrofalnih avgustovskih poplavah. Poleg tega pa je že dlje časa jasno, da regija nujno potrebuje boljšo osrednjo prometno povezavo, oz. dokončanje tretje razvojne osi. Koroška je namreč najbolj zapostavljena regija Slovenije, ko je govora o sodobnih cestnih povezavah.
Gospodarski forum koroške regije 2023 so skupaj pripravile območne gospodarske in obrtne zbornice ter Občina Radlje ob Dravi. Tokrat je bil posvet zelo pomemben, saj so Koroško drastično prizadele avgustovske poplave. V določenem trenutku se je skoraj celotna regija znašla odrezana od preostanka države, kar se v prihodnosti ne bi smelo več ponoviti. Prav tako Koroška, ko smo v letu 2023, kot edina regija v Sloveniji še nima niti 1 metra avtocestne povezave.
Na forumu so se strinjali, da so prioritete saniranje nastale škode, obnova osnovne komunalne infrastrukture in ureditev strug vodotokov. Vendar pa se tudi vrh Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport zaveda, da je potrebno hitro izboljšati povezljivost regije in končati gradnjo tretje razvojne osi. Zato naj bi pospešili izgradnjo cestne infrastrukture, saj Koroška brez dobrih povezav ne more računati na konkurenčnost svojega gospodarstva.
»Na eni strani je povodenj kratkoročno še poslabšala že tako slabo prometno sliko Koroške, hkrati pa ponudila priložnost za hitrejše umeščanje in izgradnjo prepotrebne tretje razvojne osi. Odziv gospodarskega foruma in zbranih na ukrepe in pomoč države je bil zelo dober, minister pa je pohvalil tudi hiter odziv in tvorno sodelovanje vseh zbornic,« so pojasnili z Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport (MGTŠ).
Z MGTŠ so še pojasnili, da pravkar potekajo predvsem aktivnosti za ohranjanje delovnih mest in za zagotavljanje likvidnosti gospodarstva. Prav tako se intenzivno dela na področju povračil za nastalo škodo, da bi se lahko podjetja čim prej vrnila v fazo nemotenega poslovanja. MGTŠ tudi zato do 20. septembra pričakuje še vrsto vlog za oceno škode s strani koroških podjetij, ki so bila poleg savinjskih ob katastrofalni ujmi najbolj prizadeta.